16 Μαΐ 2014

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ"


Με τον Φώτη Χατζηδιάκο ο Λάζαρος Ιωαννίδης
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ
Γεννήθηκα στην Ρόδο το 1/10/1979 και μέχρι το έτος 2008 έμενα στα Κοσκινού με τους γονείς μου Γιάννη Λ. Ιωαννίδη και Μαρία Σ. Μανιά.
Το έτος 2009 , παντρεύτηκα με την Μίκα Γρηγορά με την οποία αποκτήσαμε ένα παιδί τον Σάββα, ηλικίας  δύο(2) ετών, σήμερα και μένω μόνιμα στις Καλυθιές.
Μετά την στρατιωτική θητεία μου, ασχολήθηκα στην οικογενειακή επιχείρηση (Γραφείο Μεταφορών) του παππού μου Λάζαρου και μετέπειτα του θείου μου Δημητρίου, μέχρι του έτους 2005 , οπότε και δραστηριοποιήθηκα μόνος μου με ομοειδή επιχείρηση με την οποία οποίαν ασχολούμαι μέχρι σήμερα.
Με γνώμονα το ενδιαφέρον μου για τον τόπο διαμονής μου αλλά παράλληλα και καταγωγής μου εκ μητρός, κατέρχομαι σε αυτές τις εκλογές, διεκδικώντας μία θέση στην Δημοτική Ενότητα Καλλιθέας του Δήμου Ρόδου με την Δημοτική Παράταξη «Ρόδος, Δύναμη Πολιτών», για να συμβάλλω από θέση προσφοράς και ευθύνης στην περαιτέρω ανάπτυξη, πρόοδο και βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητάς μας.
Όλοι είμαστε πολύτιμοι, όλοι μπορούμε να προσφέρουμε, ειδικά τώρα στην δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει ο τόπος μας.
Είμαι αντιπρόεδρος του Σωματείου Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Ρόδου και μέλος του Σωματείου Ρ.Ο.Τ.Α.

Ζητάω την στήριξη όλων σας γιατι θελω να προσφέρω στον τόπο μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΛΥΘΙΩΝ

Παρουσία 100 μελών του Απόλλων Καλυθιών πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου και ενέκρινε την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου...